ლიკას მოეწონება

58 thoughts on “ლიკას მოეწონება”

  1. თითქოს ბანალური და არაფრისმთქმელი, მაგრამ ძალიან საინტერესო და აი ისეთი, დამაფიქრებელი. ძალიან მომეწონა…

  2. მე ამ ამბის გაგრძელება ვიცი: 2 ან 3 წლის მერე, ისევ იქნება შეხვედრა და წუწუნნარევი საუბარი გულის გადაშლებით და კვნესით, რა სულელი ვიყავი 🙂 (ბიჭის მხრიდან რასაკვირველია)

  3. ასეთ ნაწერს სიფრთხილე ჭირდება, მოსაბეზრებელი ან ბანალური, რომ არ გამოვიდეს, თან თემაც ისეთია რთულია ახალი თქვა რამე… შენ კიდე ისე მოკლედ, ლაკონურად და სასიამოვნოდ გიწერია წუთში ჩავიკითხე, თან სევდით და სიამოვნებით ავივსე,იმის გამო, რომ ასე კარგად დაწერილ პოსტს წავაწყდი ^^

    1. დიდი მადლობა, ძალიან გამახარა შენმა კომენტარმა
      ამ პოსტს როცა ვწერდი არც წარმომედგინა, რომ ამხელა დადებითი გამოხმაურება მოჰყვებოდა
      მეტროს ვაგონში მოფიქრებული მარტივი ფაბულაა ))

    1. თაია უფრო ხშირად რატომ არ ჩნდები აქ? ^_^
      ისე დაკვირვებული ვარ ამ თემატიკის პოსტს არ “მაზავ”
      რაღაცაშია საქმე ❤ ❤

      1. თემატური ბავშვი ვარ მე ❤
        წაკითხვით ყველაფერს ვკითხულობ, ამათ ვაკომენატრებ უბრალოდ :დდ

  4. მოკლედ, აგიკელი ;დდ მაგრამ, წერე რა :/
    გადავჩიჩქნე უამრავი ბლოგი (სულ პოსტ-პოსტ გადავიკითხე) და მაინც აქ ვბრუნდები.
    წერე რა 😦
    ბევრი წერე 😦

  5. გამოხმაურება: ლიკას მოეწონება | nmamatsashvili
  6. არ ვიცი, სიმართლეს შეესაბმება, თუ უბრალოდ ჩანახატია, მაგრამ იგივეს ვგრძნობ. ჩემი პირველი სიყვარული გამოჩდა 6წლის შემდეგ სიყვარულის ახსნებით, ნახვებით და ასე შემდეგ, მერე მითხრა რომ უკვე 1 კვირა იყო ცოლი შემოეყვანა… ახლა 3 თვე ხდება უკვე 🙂 კარგი ისტორიაა, ცუდი ფინალით.. ბიჭი, რომელიც მიყვარს, სხვისი ქმარია 🙂

    1. ეს ამბავი მოგონილია, მაგრამ არსებობს ბევრი ასეთი ამბავი, სამწუხაროდ თუ საბედნიეროდ. მე კი სრულიად დარწმუნებული ვარ რომ შენ და ყველა გოგოს წინ საოცარი ამბები გელით ❤ იმედგაცრუებების გარეშე

კომენტარის დატოვება

