სამი

11 thoughts on “სამი”

  1. არ ვიცი რა გითხრა.
    ბინ ზეა, დან ზეთ.
    ერთი ძალიან კარგი ბლოგერი მამშვიდებდა რამდენიმე კვირის წინ, ყოველთვის როცა ერთი კარი იხურება, მეორე იღებაო (მე მგონი ზუსტად ვერ ვციტირებ). ენივეი, მართალი ყოფილა ის გოგო და მეც იგივეს გაგიმეორებ, თუმცა რამდენად დაგეხმარება არ ვიცი.

    1. თაი )) კარგად ვარ! მართლა
      პოსტი იმიტომაა პოსტი, რომ პოსტია და მეტი არაფერი :დ
      ყველა კარი ღიაა ❤ შენ კი დიდი მადლობა კისევ რომ მსტუმრობ ხოლმე

  2. ზოგჯერ პატიება ყველაზე დიდი სასჯელიაო სადღაც ამოვიკითხე,
    ჰოდა, ჩემო ბანანის მაფინზე ტკბილო, საყვარელო, ქარაფშუტა, ცანცარავ და სხვა უამრავი დადებითი თვისებით შემკულო, არავითარი მარადისობები და კიდეები არ გამაგონო ^^
    ცხოვრება ისეთი წარმავალია დროის დაკარგვა სინანულისთვის უნდა დაგენანოს ^^
    დღევანდელი დღით უნდა იცხოვრო ^^
    და არაფერი ინანო რაც გამოსწოებადია, რაც არაპ მითუმეტეს ^^
    ამ და სხვა ბრძნული რჩევებისთვის იცი სადაც მომმართო.
    და ასეთი რომ ხარ მაგიტომ მიყვარხარ, სხვანაირი რომ იყო მაშინ კი არ მეყვარებოდი ❤

    1. ე, ბიჭო ნუ დაპანიკდით და ნუ წახვედიტ ყვავილების ბაზრობებზე :3
      აუ ცალკე პოსტია შენი კომენტარი ღრაფიანაჩკა ❤ ❤
      გისმენ და გემორჩილები

  3. არ მომწონს ამ ტიპის პოსტები ამ ბლოგზე 😦 (რა თქმა უნდა არ ნიშნავს რომ ცუდია)

    p.s. უფრო ხვდები რომ იცოდი, იმედი გაგიცრუვდებოდა, თანაც საშინლად, მაგრამ უსაფუძვლოდ იმედოვნებდი, რომ კიდევ იყო რაღაც “ძაფი” ან უბრალოდ გულგრილად ეკიდებოდი შენს ნერვებსა და სულიერ მდგომარეობას

    ამაზე იმდენი ვიცინე მგონი უკვდავი გავხდი 🙂

    1. თსულოიერს ვილ გეთ ით :3
      შენ წარმოიდგინე, არც მე მომწონს, უფრო მეტიც ვერ ვიტან, მაგრამ ბლოგი ჩემია და რასაც მინდა იმას ვწერ :დ და მერე არ ვშლი :დ

  4. “მე მიყვარს ჩემი ჩადენილი სისულელეები, ჩემი დაშვებული შეცდომები, ჩემი უადგილო ემოციები, იმიტომ რომ, მე ასე ვცხოვრობ, მარტივად და ჯერ ყოველთვის დესერტს ვჭამ” და ყველაფერი ამის მერე – კარგია! კარგზე მეტია და შენ წერე ის რასაც ფიქრობ. ასეც აკეთებ და გააგრძელე. ვისაც ეცინება გაიცინოს)) მე მესმის ეს გრძნობები და ისიც მესმის, რომ ცოტახანში ასე აღარ იფიქრებ, მაგრამ დაე ახლა ის ვაკეთოთ, რაც გვინდა. თავი რატომ უნდა შევიკავოთ? ვისაც უნდა გაკრიტიკოს. დაიკიდე. კარგი ხარ.

კომენტარის დატოვება

