ადამიანები და მე

12 thoughts on “ადამიანები და მე”

  1. “შეიძლება მე ცუდი გოგო ვარ, რადგან ხშირად უბრალოდ მავიწყდება მნიშვნელოვანი თარიღები, მეზარება ადამიანების მოკითხვა, გამოლაპარაკება, ახალი ამბების მოყოლა, მიუხედავად იმისა, რომ ეს ადამიანების ძვირფასები არიან ჩემთვის.”
    ამიტომაც მქვია ხანდახან ცუდი გოგო 😦
    არ შემიძლია ვუთანაგრძნო ადამიანს როცა რაღც სისულელის გამო გული მისდის ან სიცხე აქვს (შემიძლია ვუთანაგრძნო როცა კინო აქვს და კვდება 3:) ) ყოველდღე მოვიკითხო ვინმე თუნდაც ჩემთვის ძვირფასი იყოს ეს ადამიანი, ყველას დასანახად ოდები მივუძღვნა და ფეისბუქის გვერდზეც დავუპოსტო “მიყვარხარ/მენატრები, დაო/ძმაო”.
    მერე მიდის საყვედურები, და დადანაშაულება გულცივი და ეგოისტი ხარო. როგორ უნდა აუხსნა მერე რომ რახან შოკოლადს ვუყოფ, რახან ხანდახან ჭორაობას დანატრებული დილის 6 საათაზე ვაღვიძებ (ამის გამოც მეჩხუბებიან 😦 ) და მათთან 7575 სურათშ ვიღებ დღეში სულერთები არ არიან 😦
    P.S რამდენიმე თვის წინათ ერთმა 10 წლის ძალიან ჭკვიანმ ბიჭმა მითხრა მავანის ბლოგზე შესვლა და წამდაუწუმ ლაიქების და კომენტარების დატოვება ისეთია ვინმეს სსახლში მიადგე და ზარის რეკვა აუტეხოო. ასე რომ მაპატიე , აგათა ❤

    1. თაი აქ შენ ყოველთვის ძალიან ძალიან სასურველი სტუმარი ხარ შენი კომენტარენით და ლაიქებით ასე რომ ❤ ❤ არ მოგერიდოს :დ ეს ერთი
      ჰო მეც არ მიყვარს ფეისბუქზე ლაპარაკი ზოგადად და საერთოდაც დისტანციური ურთიერთობების მომხრე ვარ :დ

  2. მეც ცუდი გოგო ვარ 🙂 მაგრამ რატომღაცს სულაც არ მგონია ასე. მოკლედ გისურვებ ისეთ ადამიანებს, ამ ყველაფერს რომ სწორად გაიგებენ და ნაკლად არ ჩათვლიან :*

    1. პირველ რიგში გმადლობ რომ ჩემს ბლოგს ესტუმრე, ძალიან ძალიან გვიხარია შენი კომენტარები აქ ❤
      ჰო, ხდება ხოლმე, მეც მაქვს ზოგიერთი ადამიანის ნაწერის კითხვისას ანალოგიური შეგრძნება 🙂

    1. ჰეი
      ჰეი
      ვინ გამოჩნდა ^^
      მეგონა უკვე დავიწყებული გქონდა ჩემი ბლოგი, ისევე როგორც მის უზარმაცეს ავტორს ))
      მე, როცა ჩემს პოსტებს ვკითხულობ, სულ წარმოვიდგენ ხოლმე ვინმე ჩემი ნაცნობი რა ემოციით წაიკითხავდა, ან უცნობი ადამიანისთვის იქნებოდა თუ არა გასაგები ჩემი აზრი ))
      რატომ შეხედე სხვა თვალით?
      ან აქამდე რა თვალით უყურებდი? ^_^

კომენტარის დატოვება

