მეორეკურსელი (ისევ)

9 thoughts on “მეორეკურსელი (ისევ)”

  1. ახლა ვთარგმნი ერთი ადამიანის ბიოგრაფიას, ბავშვობა მოვრჩი და გაგრძელება მეზარება..როგორ გადავაგდო მკითხველი არ ვიცი 🙂 ამ პოსტზე ეგ გამახსენდა
    P.s არ მიყვარს ზაფხული :/

  2. მშვენიერი თავგადასავლები მექნება მე ზოგ-ზოგერთებთან ერთად ზღვისპირეთში.

    1. კეთილი იყოს შენი კომენტარი ჩემს ბლოგზე ^_^ რადგან მოხდა სასწაული და შემოგიტყუე აქ ))
      დიახ, დიახ იქნება

      1. :დ მე კარგა ხანია უკვე დავწანწალებ აქ :დ ეგ შენ არ იცი თორემ ))
        დეკემბრამდეც კიი ვიყავი მე აქ ^^

  3. შენი რამდენიმე პოსტი წავიკითხე თსუ-ზე და სიმართლე გითხრა ძალიან მომეწონა, ჩემთვის სტიმულის მომცემიც კი აღმოჩნდა, ისეთ სიტუაციაში, რომელშიც ყველა ეჭვქვეშ აყენებს ჩემს გადაწყვეტილებას (სამართალზე ჩავირიცხე წელს) და აძაგებს თსუს. ❤ ❤ ❤

    1. ნატალია, პირველ რიგში, დიდი მადლობა ჩემს ბლოგზე სტუმრობისათვის 🙂
      რაც შეეხება შენც ეჭვებს, მინდა გითხრა, რომ შენ ყველა ასპექტში ერთ-ერთ საუკეთესო ფაკულტეტზე მოხვდი საქართველოში და ამაში თავად დარწმუნდები სექტემბრიდან, არ მჯერა რომ ვინმე არ გიწონებს არჩევანს.
      ჩემი პოსტები კიდევ უტრირებული და მხატვრულია, სინამდვილეში ძალიან ძალიან კარგია ჩვენთან ❤
      გილოცავ სტუდენტობას

კომენტარის დატოვება

