მე Vs მე

16 thoughts on “მე Vs მე”

  1. ვერ დავიჩემებ, რომ რომელიმეს ვიცნობ კარგად. ისე მაგ გაორებაში არაფერია ცუდი, პირიქით, კარგიცაა 🙂

    1. ჰო, ცუდი არაფერია ^^ კი აჯობებდა რამე შუალედური მონახულიყო, მაგრამ ასეც კარგია ))
      შენ და შენს ბლოგს კიდევ ერთხელ გილოცავთ ❤

    1. შენ ის თაკო გიყვარს ვან მორ ონლაინ ფრენდ რომ დაწერა ;დ :დ
      მაგრამ მეორეც კარგი გოგოა ზოგადად :დ

  2. მე ორივეს ვიცნობ და ორივე თავისებურად საყვარელია. ყველაზე მეტად ორივეში იმას ვაფასებ, რომ მაინც ყალბები არ არიან და იმ მომენტში როგორებიც არიან ისეთები არიან და სწორედ ამიტომ ხდება გაორება. ადამიანი სულ ერთი ვერ იქნება, მაშინ უნდა ითამაშოს.

  3. საინტერესოა გადაწყვეტილებას როგორ იღებ ხოლმე, დემოკრატიულად თუ ერთი თაკო ჩაგრავს მეორეს? თუ არის მესამეც რომელიც მარტო გადაწყვეტილებებს იღბს?

    1. ^^ არა გადაწყვეტილებებს ის თაკო იღებს, რომელიც საერთოდ რეალურია და ცხოვრობს ამქვეყნად :დ აბა ამათ ჩემი მტერი ენდო )) ესენი ჩაკეტილები არიან და დემოკრატიაზე არაფერი სმენიათ :დ

  4. მე სულაც არ მეუცნაურა, გაგიკვირდება და ჩემი თავი ამოვიცანი. ძირითადად მეორე ჯობნის ხოლმე, მაგრამ პირველ შემთხვევაში უფრო მომწონს საკუთარი თავი…

  5. :)) თამარ, რამდენი ხანია არ შემოვსულვარ შენს ბლოგზე უამრავი მიზეზის გამო. . შემოვედი და ისე გამოხარდა ამდენი პოსტი ერთდროულად, რომ……..

    მოკლედ, მე არც ვფიქრობდი, რომ შენ ერთი იყავი…და მიმაჩნია, რომ მესამეც იმალება სადღაც, ოღონდ ის ისეთი განსხვავებულია, რომ არ გვიმხელ :)) რაც არ უნდა იყოს, შენ ორივე იმდენად საინტერესოები ხართ ერთადაც და ცალ-ცალკეც რომ შეუძლებელია ერთ-ერთი მაინც არ გიყვარდეს 🙂 ;):*

    1. ო,დიდი მადლობა )) სულ მამხნევებს შენი კომენტარები. მესამე არის, ცხოვრობს და ეს ორი ხელს უშლის მას :დ :დ

კომენტარის დატოვება

