წერილი № გაზაფხული

17 thoughts on “წერილი № გაზაფხული”

  1. შემოვედი და გამიხარდა ახალი პოსტი… პირველი აბზაცი წავიკითხე და ცოტა იმედი გამიცრუვდასავით, მხოლოდ იმიტომ რომ სხვა რამეს ველოდი ალბათ…არ ვიცი რას, მაგრამ ასეთ პოსტს არა:::: (?)…პირველი აბზაცის შემდეგ ბოლო აბზაცი წავიკითხე, შემდეგ ბოლოს წინა და ასე აბზაც-აბზაც მივდიოდი დასაწყისისკენ, შემდეგ კი თავიდან ბოლომდე ჩავუყევი… და მივხვდი რომ მომეწონა და კომენტარი ზედმეტი იყო…მაგრამ ეს ხომ უნდა მეთქვა და მაინც დავაკომენტარე…

    ,,ქარს აღარ მოაქვს წერილები, ქარი სულ ჩადგა…”: *

    1. ბაკურ ხანდახან ასეთიც ვარ ^^ სულ იშვიათად და ჩემი ბლოგი ეწირება ამას )) მე მესმის შენი გაკვირვება, თვითონ არასდროს ვკითხულობ ასეთ პოსტებს, თითქმის არასდროს 🙂

  2. თუ ის არის ადრესატი ვინც მგონია, ძალიან მიკვირს… ”მე არასდროს მყოლია მუზა, შენზე მეტი, შენზე განსაკუთრებული” (იქნებ მეშლება, მაგრამ საკმაოდ ბევრი დამთხვევაა)

  3. სულ ჩემია, ყველა წინადადება, ფრაზა, წერტილებიც და მძიმეებიც.. და მაგიტომ მიყვარხარ..
    და მე მართლა მესმის შენი, რადგან ვერც ჩემს წერილებს წაიკითხავს ვერასდროს….

კომენტარის დატოვება

