უზნეო ანგელოზები და დანარჩენები

38 thoughts on “უზნეო ანგელოზები და დანარჩენები”

    1. მეც მომეწონა ანგელ-ა
      აი თან როგორ მომეწონა ))
      შენი კომენტარის დაეფრუვება რატომ მთხოვა?
      ახალი მაილის გამო?

  1. ჩემი ფილმია. ამ ფილმზე ჩემ დაბადების დღეზე დავწერე პოსტი http://faifurisangelozi.wordpress.com/2011/11/20/1404/ და ყველას ვურჩიე ენახა,ჰოდა ეს ფილმი ლუკ ბეისონის ფილმია და რატომ არ იქნებოდა ფრანგული ელემენტებით გაჟღერებული? 😛 აუცილებლად უყურე თავიდან და ჩაწვდები ანგელოზის მთავარ საზრუნავს,მერე აუცილებლად დაკარგავს ანგელოზის ბოზობა თუ უმანკო სულის არსებობა შენთვის აზრს))

    1. გავქანდი მე პოსტის სანახავად ))
      არა ეს პოსტი მთლად ისეთი არ გამოვიდა როგორიც მინდოდა, ფილმზე არ დამიწერია, მაგრამ სწორად ვერ დავსვი აქცენტები 🙂
      მგონი აზრი ცოტათი გამოვიტანე ))

    1. კარგი ფილმი იყო ))
      პაოსტი მთლად ვერ გამოვიდა, მაგრამ მერე ამ ფილმზეც დავწერ აი ანგელოზს დაუწერია 🙂

      1. ვუყურე, გვსკდი ტირილით და მოვედი 🙂 მე ფრენის სცენ ამომეწონდა ძალიან და კიდევ ის მომენტი როც აეკიტხება ასოთხმოცსანტიმეტრიანი ბოზი ჩემს დასახმარებლად გამოგზავნესო 🙂

  2. მიყვარს ეს ფილმი, ანგელოზი და მეძავი, ისე მეძავი არ არის ანგელა, არამედ ქურდი და მატყუარა არა? ნუ მე ასე აღვიქვი 🙂 მეძავის გარეგნობაა აქვს მარტო, ძალიან მიწიერი ფილმია 🙂

    1. ნწ, ანგელა მაგარი გოგოა )) არც ქურდია და არც მატყუარა ))
      არც მეძავის გარეგნობა აქვს ჩემი აზრით :დ
      აუ ყველამ ისე გაიგო რომ ეს პოსტი ფილმზეა :შ
      არადა მე აგრე არ მინდოდა, ვერ დავწერე კარგად :შ

  3. არ ვიცი რაზე დაწერე მაგრამ აქ კომენტარებში აშკარად ყველამ ჩვეულებრივ ადამიანად ჩათვალა ანგელა სინამდვილეში მართლა ისეა როგორც ამბობს:მე შენ ვარ! ყველა ასეთი ანგელოზები ვართ სხვებისთვის და თუ არ ვართ ასეთი ანგელოზები გვყავს მაინც და ვცდილობთ სამყაროს და ჩვენ თავებს გარედან შევხედოთ,ისე როგორც ანგელამ დაანახა ანდრეს საკუთარი თავი და სისუსტეები. რა შუაშია აქ ანგელა გემეტება თუ არა ანდრესთვის,ანდრეს ხომ მერე ცოლი მოჰყავს.ანგელა ანდრეს შინაგანი სამყაროა რომელიც იმარჯვებს,უბრალოდ მაყურებლისთვის ხომ უნდა დაენახებინათ ანგელოზი? ხოდა აჩვენა ლუკმა ისეთი ქალი როგორებიც თავად მოსწონს და როგორიც გვგონია რომ შეიძლება იყოს ანგელოზი.

    1. ანგელა მაგარი გოგოა ❤
      მაგრამ მე ზოგადად ანგელოზებზე მინდოდა დაწერა აი ჩვეულებრივ უზნეო ყოველდღიურ ანგელოზებზე ))

  4. ჰო კარგი ფილმი იყო, ევროპულად ლამაზი… უზნეო ანგელოზები ყველას სჭირდება, ვგულისხმობ ანგელასნაირ უზნეოებს, უბრალოდ სასოწარკვეთაა მათ გარეშე ცხოვრება

  5. ნუ, კარგით რა, კარგით რა :):))
    თუ ეგეთი საუბარი წავიდა, მე ვიღაცა გამოშტერებული კალათბურთელისთვის არ მემეტება ანგელა 🙂 პრი ჩომ პატარა კაცი და გრძელი კაცი 🙂
    ნუ, ეს ხუმრობით…

    ფილმის მხოლოდ პირველი ოცი წუთი მაქვს ნანახი და ჩამითრია, მაგრამ ვერ ვუყურე, არ მახსოვს, რატომ და რამდენი ხანია, გეგმაში მაქვს დასრულება.
    პოსტს რაც შეეხება, გასაგებია, რომ ფილმზე არაა, მაგრამ განწყობა ხომ გამოიწვია 🙂

      1. პოსტი ძალიანაც კარგია, უბრალოდ, კომენტარებს მოვაყოლე ხუმრობა 🙂
        მაპატიე, საერთო სურათი თუ გავაფუჭე…

      2. :დ ნწუ არაფერი სურათი არ გაგიფუჭებია 🙂
        მეც არ მემეტება ანგელა იმ პატარა კაცისთვის არც დიდისთვის :დ

  6. განსაკუთრებული კიფერი!… ძაან საკაიფო ფილმია. სტილიზებული.
    თან ისეთი კაცის გადაღებულია, რომმმმ…
    ბესონი რა კაცია? ცუდ ფილმებს რომ არ იღებს ეგ კაცია.

    და ის ტიპი მთავარ როლში ძაან მაგრად თამაშობს.

  7. ნუ ეს ფილმთან დაკავშირებით კი ვთქვი ჩემი აზრი მაგრამ უმრავლესობამ ისე გიგო თითქოს პოსტიც ფილმს ეხება.
    პოსტში საუბარი დაცემულ ანგელოზებზ იყო. ანგელოზებზე რომელნიც მიუხედავად ცუდი თვისებებისა მაინც ანგელოზებად რჩებიან და ამის დასამტკიცებლად ორი მეტრის სიგრძის შებუმბლული ფრთების აქნევა სულაც არ ჭირდებათ 🙂

      1. რას იტეხ თავს და ჩვენს გვამტვრევინებ? ყველამ ისე გავიგოთ, როგორც გვესმის მაშინ :):)

      2. ეს კარგი აზრია ))
        მე კიდევ სასწრაფოდ ახალი პოსტი მაქვს დასაწერი :დ

კომენტარის დატოვება

