დეკემბრის პირველი სიზმარი

17 thoughts on “დეკემბრის პირველი სიზმარი”

    1. შემოდგომა დიდად არ მიყვარს მე, მაგრამ ეს ნოემბერი რაღაც განსაკუთრებული აღმოჩნდა 🙂
      მეც ბევრი ფოტო მაქვს, მაგრამ პოსტების გაფორმება არ მიყვარს 🙂

  1. მაგრამ შემოდგომის ბოლო დღეს ფანჯარასთან მუდამ იდგება 17 წლის გოგო. ის იქ, იმ მოგონებაში, იმ წამში სამუდამოდ დარჩება , არასდროს დაბერდება და მუდამ შენთან დარჩება.

      1. ადამიანები ამბობენ , რომ როცა ბერდებიან სიყვარულის უნარს კარგავენ, მაგრამ ისინი ბერდებიანმაშინ როცა შეყვარება არ შეუძლიათ.- გაბრიელ გარსია მარკესი. შენ კიდევ პოეტი ხარ, პოეტი კი პოეზიით ცოცხლობს რაც სიყვარულის ულამახესი გამოხატულებაა . . . ახლა აბაკუნებ შენ ფეხებს აგათა, მაგრამ გულმა რა ქნას? გული არ ბერდება . . .

      2. ერთი მარკესის დედაც :შ (რა ხასიათზე ვარ)
        მე არ მინდა დაბერება და ახალგაზრდა მოვკვდები ვოტ!

        პოეტობაზე გმადლობ ❤
        არ ვარ მაგრამ შევიფერებ ))

  2. ნოემბერიიი …. ჩემი დიდი ტკივილი და დიდი ბედნიერებაა.. ყველაზე ჩემიაა … ჩემი ცრემლი და ჩემი სიცილიიაა…

  3. erti xeli vitere axla,ra unda movkvde da davbarde?ragac ver carmomidgenia,me sul sicocxle minda,ert ,,karg” vampirs vipovi da chavakbenineb chems tavs,mere ukvdavi gavxdebi da aseeeee….

კომენტარის დატოვება

