რიგი ქართულად

11 thoughts on “რიგი ქართულად”

  1. რიგში დგომას, მწვანეზე გადაკვეთას, ავტობუსში ბილეთის აღებას რომ ვისწავლით, მაღაზიაში გამყიდველი რომ არ შეგიბღვერს, თითქოს სამი თვის დაგვიანებული ვალი მიგეტანოს, ე, მაშინ გავხდებით ევროპის ნაწილი.

  2. პრობლემა ჩვენშია… რაც არ უნდა ვთქვათ უკულტურო შეუგნებელი ხალხი უფრო მრავლად გვყავს ქართველებს ვიდრე პირიქით.:(

  3. ეეეეეჰ, ჩემს ტვინში ჩამძვრალხარ, აგათა ! მასეთი გრუზინობები ყველგანაა გავრცელებული. მაგალითად ჩემს სახლთან მაღაზიაა, რომლის გამყიდვლებიც იმის მიხედვით ემსახურებიან კლიენტებს , რამდენად მაღალი, სიმპათიური და ცისფერთვალება მამაკაცია 😦 მივდივარ ამ დეგენერატიზმში, პროდუქტებით დატვირთული ხელებით და ის ვიღაცას ეფლირტავება, ერთხელ ის ემომიშალე ნერვები ის კაცები (თან ჩემი ჯერი იყო) გავწიე და განვაცხადე ახლა ჩემი რიგია მეთქი და ისევ მე გავხდი უზრდელი ბაღანე 🙂

  4. არადა რა კანონმორჩილი მოქალაქე ვარ 🙂 მწვანესაც ველოდები და რიგშიც პატიოსნად ვდგავარ ხოლმე, მაგრამ როგორც ჩანს აქ მოქმედებს პრინციპი „ კანონი იმისთვის არის რომ დაარღვიო“ და მარტო დაწერილ კანონებზე არ არის ეს, დაუწერელ კანონებზეც არის, მაგალითად რიგში დგომის კულტურაზე 🙂 კარგი პოსტია, პრობლემატურ საკითხზე.

კომენტარის დატოვება

