ჩემი ბლოგი

9 thoughts on “ჩემი ბლოგი”

  1. -ძალიან კარგად წერ,ნიჭიერი გოგო ხარ!-რატომ არ გინდა გაგვანებივრო შენი ბლოგით?-ძალიან მესიამოვნა შენი აზრების კითხვა…

  2. კარგია, კარგია, კარგია..
    საწუწუნო არაფერი გქონია, საერთოდ არაფერი.
    მშვენიერია, მსუბუქია, საინტერესოა. ^^

  3. ახლა უკვე მუდმივი და ერთგული მკითხველი ხარ 🙂

    გული მწყდება, ბევრს რომ არ წერ, მაგრამ ეს მკითხველის ეგოისტური სურვილია და მაინცდამაინც ყურადღებას ნუ მიაქცევ. წერე ისე და იმდენი, შენ რომ მოგესურვება და მე (და შენი სხვა მკითხველებიც) ყოველთვის სიხარულით წავიკითხავთ.

      1. ჰეჰ 🙂 გამახარე ძალიან, ჩემს ძველ პოსტებს მე არ ვკითხულობ 😦 სულ რაღაცის შეცვლა მინდა

  4. ეგ მეც ვიფიქრე რამდენჯერმე. ახლა რომ ვუყურებ ჩემს ძველ პოსტებს, ბუნებრივია, რაღაცების შეცვლა მინდა, მაგრამ მაინც არ ვცვლი – იყოს ისე, როგორც დაიწერა. ისტორიაა.

კომენტარის დატოვება

