პროტესტი 2 (საბოლოო)

5 thoughts on “პროტესტი 2 (საბოლოო)”

  1. მე რომ ვთქვი, ნაგავია და სანამ ასეთი ნაგავია პატივში, ტელევიზია არ განვითარდება მეთქი, პროფესიონალი მარკეტოლოგების ტერმინოლოგიით მოუბარმა “სპეციალისტებმა” გამაჩერეს – იყიდება, ესეიგი კარგიაო.

    ჰოდა, ჩემთვის გამოსავალი ვიპოვნე. არ ვუყურებ. ვინც უყურებს, ღმერთმა შეარგოს და სიკეთეში მოახმაროს.

    ოღონდ, იყიდება და კარგიაო, არ თქვათ. ლარიანი ხაჭაპური ,ჯერჯერობით მაინც, “ოპერას” ლაზურზე უკეთ იყიდება. იაფფასიანი ნაგავია და იმიტომ.

  2. 🙂 ყველაზე ძალიან იმაზე მწყდება გული რომ ეს წყალგაუმტარი სიმართლეა, აი რომ ვერსად გაექცევი და ვერ უარყოფ ისეთი

    🙂

      1. არა :დ სიმართლე ისაა რომ გაყიდვადი და მოთხოვნადი ნაგავია :)))

  3. ვიზიარებ შენს სულისკვეთებას, ეგ უდიდესი პრობლემაა საქართველოში. თუ მე არ მეხება, თუ მე არ მცემენ, მე არ მართმევენ, მე არ მტაცებენ, მე არ მიკლავენ, მე არ მაფურთხებენ სახეში, არ გავალ, ფეხს ფეხზე შემოვიდეს და არ გავალ, სულ არ მადარდებს სხვას რა მოუვა და მერე, მეორე დღეს მე რომ იგივე დამემართება, გამახსენდება რომ გუშინ უკაცრავად და დავიკიდე სხვა.

კომენტარის დატოვება

