მე ვიცი წერა! შენ?

10 thoughts on “მე ვიცი წერა! შენ?”

  1. მე ჩანთა ახლაც გატენილი მაქვს ბლოკნოტებით და ფურცლებით ❤
    წარმოიდგინე მე დავალება მე–9 კლასის მერე აღარ დამიწერია :((
    ნუ აბიტურიეტობა არ ითვლება და როგორ გადავეჩვიე წერას :/
    კლავიატურაზე თუ ვერ ვწერ აზრებს ვეღარ ვალაგებ ხოლმე

  2. მე ვიცი ფურცელზე წერა, მაგრამ რამდენჯერმე ღ-ს მაგივრად ,,გ” დავწერე, უნებლიედ რა 🙂

  3. აუფ ბოლო 5 წელია გამომადებილა ამ კომპიუტერმა. ის კია არა ერთხელ რუსულის მაწავლებელს ლათინური ასოებით დაწერილი თემა მივუტანე. ქალი გიჟს ჰგავდა ორიანს როგორ გადავურჩი ახლაც მიკვირს 🙂

კომენტარის დატოვება

